.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزینه های مجمع اعتدالگرایان برای ریاست جمهوری دهم

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران (دانشجویان و فارغ التحصیلان) با اشاره به انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری گفت: در این دوره از دکتر "حسن روحانی" به عنوان نامزد جریان اعتدالگرا حمایت می کنیم و چنانچه دکتر روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دهم نشود مجمع اعتدالگرایان ایران از "مهدی کروبی" حمایت می کند.

به گزارش شمال نیوز "ابوذر پورادیب" با بیان اینکه بهترین استراتژی در انتخابات همواره اعتدالگرایی است، افزود: وضعیت کشور در حوزه های داخلی و خارجی ایجاب می کند تا فردی در این مسند قرار گیرد که مورد وثوق بخشهایی از هر سه جریان اصلاح طلب، اعتدالگرا و اصولگرا باشد.
وی خاطرنشان کرد: نتیجه انتخاب نهم این بود که نگاه به جریانهای سیاسی محدود شد و حتی آن بخش از اصولگرایان هم که حامی رییس جمهور بودند در اندک مدتی به علت برخی رفتارهای او مانند آنچه وی باج خواهی احزاب می نامید، حذف یارانه احزاب از بودجه سالانه و نادیده گرفتن نظر آنها در انتخاب کابینه از او روی گردان شدند.
این فعال سیاسی دانشجویی به برخی رفتارهای دولت نهم در عرصه خارجی اشاره کرد و گفت: موضعگیریهای مربوط به هولوکاست و برخی سخنان رییس جمهور همچون ترمز نداشتن قطار هسته ای و کاغذ پاره بودن مصوبات شورای امنیت موجب تشدید موضعگیریهای غرب علیه ایران شدند.
به گفته پورادیب، لازم است در انتخابات دوره دهم فردی به عنوان رییس جمهور انتخاب شود که بتواند جریانهای فکری معتقد به نظام را در حد توان و قابلیتهای آنها زیر یک چتر جمع کند.
وی تصریح کرد: چنانچه دکتر روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دهم نشود مجمع اعتدالگرایان ایران از "مهدی کروبی" حمایت می کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.